rabiiiij kesinlikle ırmak hanım. Orda vedat bey de var mesela profesör. Vedat beye acilden gitmiştim bebeğe düzgün bakmadı bile enfeksiyon diyip gönderdi. Ertesi gün ırmak hanıma gittim takipliydşm zaten . Servikal kısalığı fark etti. Perinatoloji doktoru önerdi ertesi gün ameliyat oldum.
Eğer Irmak hanım fark etmeseydi bebeğimi kaybedecektim. Hem çok ilgili çok tatlı ve bilgili hekim