Ebussssc Kızlar merhaba 6 aylık hamileyim ama 5.aydan itibaren kasık ve belimde ağrılar mevcut hiç geçmiyor doktorumda normal olduğunu söyledi bu şekilde ağrısı olan var mı çalıştığım için çok zorlanıyorum
Seymabyrm Ebussssc Şu an bu dertten muzdaribim çok kötü, oturamıyorum. haftama daha 9 hafta var nasıl geçicek bilmiyorum. Çalışmak zehir oldu resmen, mesai çıkışı gelsin diye dua ediyorum sürekli