İkinci tüp bebek tedavisi gördükten sonra pozitif gören biri olarak deneyimlerinden bahsetmek istiyorum. İlk transferimde hep yattım hasta gibi annem ilgilendi benimle negatif sonuç aldım, ikinci transferimde hiç kimseye söylemedim. Eşimle birlikte yürüttük süreci sessiz sakin bir şekilde her şey çok yolunda gitti çok şükür pozitif sonuç aldım . 26 Temmuz’da transfer oldum, transferden önce iki günlük yemeğimi yaptım eşim yemeklerimi getirdi. 2-3 gün istirahat halindeydim. Daha sonrasında ayaklandım kahvaltımı akşam yemeğimi kendim hazırladım ama kendimi yormayacak şekilde genelde hep uzandım hareketsiz kalmadım çünkü doktorum hareket halinde olmamın kan akışı için önemli olduğunu söyledi. Bir de tavsiyem çok fazla belirti arama bende de sıfır belirti vardı🙈 kan sonucumla birlikte pozitif olduğunu öğrendim. Keyfini çıkar ve çok fazla transfer sürecine odaklanma dizi film vs izle dikkatini dağıt. Çok uzun yazdım ama bir de şuna çok dikkat et kabız olmamaya çalış kefir ye kayısı gibi şeyler tüket doktorum bu şekilde tavsiyede bulunmuştu.