Bugün cumaydı ya içimde bi huzur vardı ve bu aydan çok ümitliydim böyle uzanmıştım hayal kuruyordum hamileymişim bebeğin kalp atışını duyuyorum böyle içim de bi huzur vardı sonda lavaboya gittim ve baktım ki regl olmuşum ağlamaya başladım elimde değül kendimi eşime karşı mahcup hissediyorum eksik hissediyorum