Loveis Mls5 bence sırf üçüzler diye senkronize gibi aynı harflerle isim koymayın. Biraz eskide kaldı öylesi ☺️
Karma Mls5 ya hepsi kısa ya hepsi uzun yada hepsi Türkçe hepsi Arapça gibi bir uyum yakalayın. Bence 😀