Beta aslında suan
ftmnr05 sizin aslında suan betanız 2800 -3000 falandır pazartesi kese için uygun olabilir . Ama bir cok kişi beta yüksekliği önemli değil son regl tarihi önemli demis . Benim betam da pazartesi salı 3000 leri bulacak ama son regl tarihime göre 4 hafta+2 günlük olacak . Muhtemelen daha sonra gel denilip gönderilecem.😇 siz bekleyebiliyorsanız 5. Hafta ve 6 haftaya göre ayarlayabilirsiniz duymak istediklerinizi ilk seferde duymus olursunuz 🌸 saglıklı kolay gebelikleriniz olsun 🤲🏼