Seyda-06 Bu ara biraz stresli bi zaman geçiriyorum bugün stresim biraz daha fazlaydı göğüslerimde sıvı akıntısı oluyor arada bi bağlantısı var mıdır acaba başına gelen varmı
hamilesavis19 Seyda-06 merhaba. Ben 22+5teyim, geçen hafta doktora sordum bana normal dedi. Bildiğiniz tişörtüme lekesi geçiyordu sıvının. Dümdüz süt diyemem sadece sıvı bir alıntı gördüğüm
Gulsahparla Seyda-06 aşkım benim 22. Haftadan itibaren başlamıştı strese bağlı değildir. Doktorlara sordum farklı farklı hepsi normaş dedi sadece aktığında oynama yada sıkma ki doğumu erken tetikler dedi ben göz silme pamuğu koyuyorum aylardır 😄
minikkurabiyelerinannesi Seyda-06 doktorunuza danıştınız mı genelde süt gelince doğumu tetikliyor diye duymuştum
Seyda-06 minikkurabiyelerinannesi doktora gitmeme 3 gün var ilk gebeliğimde de 20.haftada sıkınca geliyordu ama böyle akıntı olmuyordu
minikkurabiyelerinannesi Seyda-06 Hmmmm pek bilgim yok açıkçası bana sakın elleme sıkma doğumu tetikler dediler 🤣🙈
Seyda-06 hamilesavis19 evet benimde öyle ya valla ilk gebelikte de vardı da b yme akma yoktu gibi hatırlıyorum ama süt sorunu yaşamamıştım belki ondan
hamilesavis19 Gulsahparla ay çok mantıklıymış göz silme pamuğu. Ben de öyle yapayım çünkü lekesi acayip çıkıyor. Bu arada korktum sıkma dediklerine çünkü dışarı çıkarken sütyen kullanıyorum biraz sıkıyor ama diğerleriyle hiç rahat etmiyorum
Seyda-06 Gulsahparla bi anda emzirir ken olduğu gibi akmaya başlayınca korktum yani randevuyada 3 gün var bazen kernımda acılarçde hissediyorum acaba bu sıkıntı mı varki dedim bu sefer
Gulsahparla hamilesavis19 evet benim de öyle oluyodu ben emzirme sütyeni aldım 6. Aydan beri onu kullanıyorum korudu hep pamuk çıkmadı kıyafetime
Gulsahparla Seyda-06 tabi yine sorarsın canım ama benim yam yattığımda falan bi çay tabağı büyüklükte aktığı oluyodu şükür bişey olmadı hiç ellemedim silmek dışında uyarı göndermesin diye
Seyda-06 minikkurabiyelerinannesi evet onu diyor doktorlar ellemesem sanki o sıvı çıkmayınca da ucundan iğne geçer gibi oluyor sızlıyor
Seyda-06 Gulsahparla bugün durdu göğüslerimde sancı kalmadı süt kanalları ile alakalı sanırım ya benim. İlk gebelikte emzirirken doğumdan sonra çok aşırı akardı sabah bi kalkardım sırılsıklamım göğüs pedi bile hak getireydi şimdi gebelikte olunca akıp doğumu tetiklemesinden korktum