50 günlüğüz en son dikişlerim için ve alttan muayene için gitmiştim bir daha ki geldiğinde korunma yöntemleri için konuşuruz demişti doktorum gidemedim fırsatım olmadı doktor kendisi mi reçete ediyor doğum kontrol hapını yoksa direk eczaneden alınıyor mu ve bir de duyduğum kadarı kilo kıllanma yapıyor diye duydum en sağlıklısı zararsız hangisidir direk alabileceğim ?