Kızlar merhaba
Bugün doktor kontrolüne gittim sağ boşluğum da bir ağrı vardı . Regl zamanı da zaten bi garip başladı hatta yerleşme kanaması olabilir mi falan diye düşündüm ama sonra regl oldum.
Bugün öğrendim ki sağ tüpüm aşırı şişmiş sol da pek iyi durum da değil . Ama doktor kesinlikle sağ tüpü almamız gerekli dedi . Hiç tüp alma ameliyatı olan var mı aranız da süreç nasıl sonrasında tüp bebekle gebelik oluşur yüksek ihtimalle dedi 😢