Gulkiz22 Neler yaptıracaksınız hediyelik internetten mi sipariş veriyorsunuz kendiniz mi yapacaksınız Ankara için alabileceğim bi yer var mı
Merveue Gulkiz22 ben magnet ve çikolataya karar verdim magneti de çok yaptırmadım sadece yakın akrabalara vereceğim.
thetwinmom Gulkiz22 minik kolonya şişesi ve içi desenli olan akide şekerlerinden düşünüyorum herkes çikolata yaptırıyor farklı olsun istedim kaç tane yaptıracağımdan emin değilim siz kaç tane yaptıracaksınız
myangelson Gulkiz22 kuzenime yaptırdım sosyal medyada sayfa açtı kendine yeni. Büyük Çikolata kolonya vardı ayriyetten kutu içinde çikolata kolonya ve mum vardı minik. Bebek mevlidi icin de zikirmatik yaptırdım
heyecanli1anne__ Gulkiz22 kolonya yaptım kendim suluhandan şişeleri alıp instagramdan da anahtarlık yaptırdım
Gulkiz22 Merveue kızım da çikolata yaptırmıştım ,bende yakınlar için bişey yaptırayım dedim peki magneti nerden yaptırıyorsunuz
Gulkiz22 thetwinmom kolonya şişesini bende düşündüm güzel olur diyorum onun için evet çikolata vazgeçilmez gibi her doğumda kesin oluyor 😂 çikolata fazla yaptırırım ama hediyeliklerden maksimum 60-70 tane anca yaptırırım
Gulkiz22 thetwinmom kolonya şişesini bende düşündüm güzel olur diyorum onun için evet çikolata vazgeçilmez gibi her doğumda kesin oluyor 😂 çikolata fazla yaptırırım ama hediyeliklerden maksimum 60-70 tane anca yaptırırım.
Gulkiz22 myangelson intagram da bugün bende gördüm bi sayfaya fiyat sordum kuzeninizin fiyatları nasıl
myangelson Gulkiz22 fiyatlarını bilmiyorum çikolatayi falan hediye yapmıştı ücret almadı zikirmatikleri ücretli yaptırdım kendisiyle bir iletişime geçin isterseniz. Çikolataların tadı da baya güzeldi bu arada. Genelde çok kötü oluyor tatları 🥲
Gulkiz22 myangelson evet kızımda da bi siteden yaptırmıştım tadı iyi değildi bu sefer bilinen bir yerden olsun istiyorum sayfayı yazın bakayım bi orayada
Ebrugksl Gulkiz22 Ankara içi bende kolonya şişesi süslemeler yapıyorum insta üzerinden bakabilirsiniz ebruli_dizaynn
Yazmelegi_ Gulkiz22 Aabaskitasarim dan çikolata yaptırdım öneririm çok güzeldi Kese aldim içine bi çikolata bitane tek kullanımlık Türk kahvesi ve draje koydum keseyi bağladım üstüne de hoşgeldin Defne yazdırdım o sekilde verdim gelenlere
2boysmotherr Gulkiz22 bende eminönünden böyle şişeler aldık kurdeleleri yapıştırcaz silikonla bide kurdele kenarkarına etiket zımbalıcaz çikolata yaptırcam isimli bide markette satılan kurabiyeler var onlardan alıp jiletinlicez kolonya şişelerim böyle fikir olsun🥰  
Aloska Gulkiz22 balım ben şeffaf çanta içine minik beyaz (desensiz nakışsız) havlu, Kolanya, lavanta kesesi, mum ve çikolata koydum, bu çantalardan da sadece 10 tane yaptım sadece yakınlarıma vereceğim 🌺