Ben 13. Haftama yeni girdim. Normalde bu haftaya kadar folik asit ve progestan takviyesi almıştım. Şimdi multivitamine geçtik ama ben hap yutamadığım için yutunca kusuyorum doktor ayriyeten demir ilacı, d vitamini ve magnezyum desteği verdi. Bu multivitamini içmek yerine diğer takviyelere devam edip bir de balık yağı alsam olur mu ki?