kızlar benim kanama alanım yok ama lekelenmelerim oluyor sizde de oluyor mu bu? 17+2 şu an ilk 14’de oldu kanama alanın yok dediler ilaç başlamadılar pazar günü pıhtı kan geldi lekeyle beraber ama çok azdı doktor eski kan dedi ultrasonda da gayet normaldi her şeu çok şükür salı günü de koruyucu iğne yaptılar dün ve bugün yine aynı lekelenmem oldu miktarı çok deşil ama oluyor işte ve ben çok korkuyorum yaşayan vat mı düşünmeden edemiyorum bir hafta progestan kullan birak dediler fitil olarak kullanıyorum chatgbt de fitiller de kanama yapabilirmiş sanırım yani tahrş vs olabilirmiş bilmiyorum lütfen bir şeyler diyin ya allah herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin içinde benle birlikte 😔❤️🙏🏻