Meltem0505 ben özel hastanede takipliyim, iğneyi doktor reçete edebiliyor. SGK karşılıyor. Sadece iğne olma ücreti veriliyor bilginiz olsun. Ama devlet hastanesi yatış yapıyor, öyle gösteriyor. Bu sebeple bazı özel hastaneler bir gün kalacaksınız ya da kalmış görünmek için dosya hazırlamalısiniz deyip ekstra yatış ücreti alıyor binlerce lira. Dikkat edin