Arkadaşlar 18 Temmuz da düşük yaşadım kendiliğinden düştü kanamayla Kürtaja gerek kalmadı.27 gün sonra adet oldum adetim de bitti bugün beta baktırdım 2.83 çıkmış tamamen sıfır olması gerekiyor mu yeniden hamilelik düşünmek için yoksa şuan sıfırlandı mı?