Bugün doktor kontrolum vardi benim hep gittiğim doktorum raporlu olduğu için başka bı doktora randevu alıp gittim 37+6 haftalığız bu güne kadar hiç bişey denmedi daha geçen hafta kendi doktorum bile herşey normal dedi bugün gittiğim doktor bana bebeğimin kafasının 2 hafta geriden geldiğini söyledi aynı hastanede kaç farklı doktora gittim bunca zaman hiç biri öyle bişey demedi başına gelen varmı bu durum kötü mu bakar mısınız rica etcem