Ben normal doğumdan çok korkuyorum sırf o yüzden sezeryan istiyodum 😌😌 sonra bana epidural doğumu çok önerdiler acı hissetmiyormuşsun o an belden aşağını uyuşturuyolarmış. Nasipse eğer ben onu düşünüyorum. Benim ablamda epidural doğum yaptı. Acısı ağrısı yoktu herşeyi normaldi ama bilemem kişiye göre belki etkisi değişir