Buradaki paylaşımları okuduğumda ben de kendi doğum hikayemi yazabilecek miyim diye düşünürdüm hep. Allah’a hamdolsun ki bana da yazmak nasip oldu. 19 Ağustosta kontrol randevum vardı. Kontrolde doktor bebeğin suyunun az olduğunu bunun da sorun olabileceğini söyledi. Beni aynı hastanede başka bir doktora yönlendirdi. O da bebeğin suyunun sınırda olduğunu, suni sancı ile doğum yapmamı önerdi. 36. haftamda olduğum için böyle bir şey beklemiyordum tabi ki. Eşimle şok olduk. Hemen ertesi gün perinatoloji doktoruna gittim o da 37. haftaya girer girmez doğur dedi. Ertesi gün 37. haftama giriyordum zaten. Hastane çantam vs hazırdı. Sabah duşumu aldım annem ve eşimle hastaneye gittik. Önce acilde alttan muayene ettiler doktor herhangi bir şey söylemedi. Sonra yatış yaptım doktor gelip alttan muayene etti (canım biraz tatlıdır benim) kendimi kastım istemsizce. Sonra doktor arkadaşıyla birlikte gelip alttan muayene etti çatımın basık olduğunu ön tarafta kemik olduğunu söylediler. Uzmanlarına danışıp gerekirse sezeryana alabiliriz hazırlıklı ol dediler. Uzman gelip baktı o da çatımın basık olduğunu ama bebek 2,5 kg zaten diye normal doğumu önerdi. Dün 15:00 da suni sancı verilmeye başlandı ama şöyle bir durum var ben hiçbir sancı hissetmedim. Sadece belimde çok az ağrılar vardı. İki saat sonra profesör gelip muayene etti hiç açılmamın olmadığını söyledi. Saat 22:00 a kadar bekleyelim olmadı sezaryene alırız dedi. 21:45 gibi tekrar alttan muayene ettiler hiç açılmam yoktu. Saat 00:05 te sezaryene alındım, 00:25 te oğlum doğdu🥰🥰 Allah herkesi kurtarsın bir nefeste inşallah.