kedi-tozu endişelenecek bişey yok bence ya, ben medipole gittim o ameliyatı yapan sadece 1 doktor varmış onunla görüştük açıkcası beni biraz korkuttu hatta o gün postta açmıştım, 25. Haftadaydım daha ameliyata kesin siz mi giriyosunuz dedim eğer şehir dışında olmazsam vs evet dedi planlıda okey ama kanama vs olduğu durumda doktor hastanede yoksa dışardan doktor getirtiyolarmış ben öyle riske girmek istemedim ki burnumuzun dibinde hastane başakşehirde oturuyorum ben, sonra araştırdım ettim zeynep kamilde mucize hanımı buldum 3 kere gittim randevuya hem güzel ilgileniyor ve gözümü hiç korkutmuyor sadece doktora güven diyor ve güvende veriyor açıkcası, hala daha %100 sezeryan diyemeyiz dedi mesela ama ne olursa olsun zeynep kamilde düşünüyorum, çam sakurada dibimde mesela ama burda o kadar olumsuz yorumu var ki her gittiğimde iğne atsan düşmez, eğer gitme şansın varsa mucize hanıma gidebilirsin, özelde birazda para içinde korkutuyorlar bence ya, geçen haftalarda azcık lekelenmem geldi diye gittim mesela zeynep kamile 3 gün hastanede yatırdılar gereksizdi bence ama onlarda elinden geleni yapıyor risk almamak için, en azından farklı bir doktor görüşüyle içinde rahatlar