_Uykusuzanne1 kendimi gördüm😁6 yaşında kızım var evlenir evlenmez olmuştu hiç stres yaşamadım bu sene ikinciyi istedik ama hemen olmadı tabi ki stres bir sürü test herşey çok iyi hormon bile baktırdım,hiç umudum olmayan temmuz ayında 7 ay sonra bu arada tutunmuş,zor ama sakin kal kaçan kovalanır kovalanan kaçar