Kbrkbr34 3 günlük yenidoğan. Emzirdikten sonra sarı renkte kusuyor. Başına gelen var mı doktora gideceğim pazartesi ama acil bi durumsa diye korkuyorum
miniminibebek Kbrkbr34 fışkırız tarzda kusuyorsa problem ya da sarılığı varsa bazen sarılığı kusmayla da atıyor bebekler ya da kolastrum sütü sarı oluyor (ilk günlerde gelen süt)fazla verdiyseniz onu çıkarıyordur belki