29 ağustos cuma aşılamam oldu. Buraya yazmayı unutmuşum. Yumurtam çatlayıp gitmemiş oysa lh çubuk testlerde önceleri pik çıkarken son zamanlarda aşırı silikti. Neyse bir şekilde aşılamayı oldum
29-30 ağustoslarda hiçbir şey yapmadım ama tekiz ailemizden uzağız hoş yakın olduğumuz zamanlarda da bir fayda göremedik. Bu sebeple işler bana bakıyordu artık iş yapmaya yavaş yavaş başladım tabii ki yemeğimizi yapıyordum. Bu arada doktor progestan kullandırmaya başladı bana fitil olarak.
Aşılamanın 9.günü: bugün 6 Eylül cumartesi aşılamanın 9 günü çok fazla yoruluyorum ve bu tabii ki progestan yüzünden. Daha önceki tecrübelerimden biliyorum maalesef. Umudu çoktan kestiğimden dolayı dün kışlık buzluk hazırlığı ve menemenlik yaptım. İnanılmaz yoruldum. İnşallah tutar da bütün bu yaptıklarıma rağmen tuttu diye şuraya yazmak nasip olur.