İlk gebrligimde bir hafta sltansiyon yuksekliginden yattım 30. Haftalarda sonra çıktım ve 38 de normal doğum yaptım tansiyonum yüksekti
Şuanda bebeğim 13 haftalik tansiyonum düşüyor ama dün verdiğim idrarda protein eser miktar demiş enfeksiyonumda var ama bu haftalarda hic yaşamamıştım doktor tansiyonunu takip et dedi dusukluk yasiyorum zaten ama neden protein kaçağı çıkar başka bilemedim başına gelen varmi