Merve-metin Heleniko 37+0da 3200 dedi dr iri bebeğin olacak dedi ama aynı gün acil doğuma girdim 3030 gr doğdu ultrasonla doğum kilosu bir olmuyor arada 200-300 gr fark ediyor ödemi de gidince 2840a düşmüştü bebeğim normal doğum olacaksa karbonhidratı kesebilirsin ama bizim dememizle olmaz önemli olan dr bu duruma ne diyor
GizemHamza34 Heleniko 37+0 3200 gr ama bu hafta sadece 100 gr almış haftaya da sezaryen olucam gene de haftasından önde dedi doktorumuz
Mervee09 Hhatiicee 32+1 de kontrole gitmistm tam 2 kg du gayet iyi normal dedi doktorum bence de normal takılmayin bazen sacmaliyolar
esozturk1 Biraz fazla gibi ama dert etme , yemene içmene bundan sonrasında dikkat et ( karbonhidratı ekmeği vs kes )normal doğum yapmak istiyorsan bence 😊
Heleniko esozturk1 yemek yiyemiyorum zaten hiç bir şekilde hamilelikte hiç kilo almadım aksine çok verdim ama bebek alıyor
Heleniko Merve-metin doktor sıkıntı olarak görmedi sadece iri biraz dedi ve daha 3 haftam var bide normal doğum istiyorum
Merve-metin Heleniko hiç korkma canım allahın izniyle bir avazda kurtulursun doğurursun canım sağlıkla kucağına al bebeğini
eylulannesii Heleniko benim bebeğim 37+0 da 2960 gr dedi doktorumuz haftasıyla uyumlu olduğunu söyledi ☺️