seynepon Transfer günü bize ultrason resmi veriyorlar mı bazı reelslarda embriyoyu koyduktan sonraki halin ultrasonunu veriyorlar, bazı hastalarda da embriyonun mikroskop altındaki görüntüsünü veriyorlar. Size embriyonun görseli verilmiş miydi🙏🏻
yesildeniz_ seynepon bunu transfere girince belirtin fotosunu veya videosunu istiyorum derseniz verirler yoksa vermiyorlar
Tufu2 seynepon ben almamıstım yani o heycanla aklıma gelmemişti arkadasım 2. Transferinde embriyo çözdürülmeden once sormuş embriyolağa o şekilde resim vermişlerdi embriyonun koyma anını da cektirmek aklıma gelmedi ama rica ederseniz bence asiztanlardan biri çeker yani biz bahçecide yaptırdıl orda bu şekildeydi ama benim akşıma gelmemişti o an koyarken benim gördüğümle kaldı çok şükür şimdi sağlıkla doğmasını bekliyoruz darisi başınıza Rabbim kimsenin emeğini gözyaşını boşa çıkarmasın 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🌺
seyda0640 Transferden hemen önce embriyolog odama gelip hem embriyo hakkında bilgi verdi hem de embriyonun fotoğrafını verdi. Transfer sonrası da yerleştiği yerin ultrason fotoğrafını verdiler. Ben özellikle istemedim
thetwinmom seynepon merhaba ilk tüp bebeğim özeldeydi ultrason görüntüsü verdiler 2 ve 3. Tüp bebek devlette hiç bir şey vermediler 4. De özelde embriyo görüntüsü verdiler sadece
istanbuldabiizmirli seynepon istedğinizi söylerseniz özelde verebilirler. O an aklımın köşesinden geçmedi çünkü sanki beynim durdu sadece az hareket etmeye odaklanmıştım onları koruyayım diye😭şükür ikisi de tuttu. İlk deneme 41 yaş, ikiz gebesiyim🍒😀🧿
Cesie seynepon devlet hastanesinde olnuştum transfer sonrası rahme bırakılan embriyonun görüntüsünü vermişlerdi bana
Nzlnzlll seynepon transfer öncesi Embriyolog odama gelip bilgi + embriyonun mikroskop görüntüsünü vermişti. Ultrason vermediler bende istemedim. Özelde yaptırdım bu arada
eni67 Evet bana da hem embriyo resmini hemde koyulduktan sonra ultrason ile görüntüsünü verdiler saklıyorum Rabbim emeklerinizi boşa gidermesin inşallah