isimsiz12 hangisini yazacağımı bilemedim benden hiç bir beklenti ve istegi olmadan (yemek bile yapmam 🤣) bana güçü yettiği kadarıyla herşeyimi yapan adam teşekkür ederim 💕 kızıma babalığın en güzelini yapan adam teşekkür ederim 💕 aileme damat değil oğul olduğun için teşekkür ederim 💕 sevgisini belli edemeyen insanların içinde karımı çok seviyorum diyebildigin ve bu sevgiyi bana çok güzel hissettirdiğin içi teşekkür ederim 💕