Hhatiicee 30+1 haftamda 1800 kiloydu
Dün 34+0 haftamda kontrolüm vardı 2800 olmuş 1 kilo almış gelişimi önde gayet güzel dedi (ben sezaryen olcam ilkide öyle olduğu için) ama sizin V.dogumsa doğumda kilo fazlalığı zorlayabilir diye demiştir doğacak olan her türlü doğuyor sıkmayın canınızı masAllah bebeklerimize