yurdgul
Bol bol uzanıp dinlenerek yemek wc duş harici kalkmiyorum oturmuyorum 13. Haftada serklaj oldum doktorum evde hareket edebilirsin yarım saati gecmeden ayakta kalabilirsin dedi şuan 20. Haftadayiz ama ben korkuyorum geçen yıl 20 haftalık kaybim var o yüzden uzanıyorum hep dua ediyorum bol bol genelde ağrım sizim olmuyor şükür bel kasık ağrım oluyor onlarda büyüme ağrısı dediler ☺️ dinlenin bol bol hiç yormayın kendinizi kolay şeyler yaşamıyoruz 💐