Nezahatozen Bende kaç gündür çekiyordum bugün kurtulucam inş🙏🏻 Dişçiye gittim işlem yapmadı doktorumdan onay istedi.Dişçinin hazırladığı belgeyi doktoruma onaylattım bugün kanal tedavisi yapılacak inş.Çok çok ağrıdığı zaman üzerine sarımsak koyuyordum o rahatlatıyordu dene istersen önce aroması iyce gidince çok fazla ağrıyor sonra rahatlıyor baya🙄Karanfil hiç bi işe yaramıyor🙄