Kızlar bi kaç gündür belimde ağrı var ama bugün biraz daha fazla 37+4 normal doğum bekliyoruz evhamda yapmak istemiyorum 2.gebeliğim ilk suni almıştım bunda evde çekmek istiyorum adet sancısı gibi ama karnımda kasıkta yok ağrım belim ağrıyor oturunca bide daha iyi hissediyorum ağrıyı napıyım sizce