Yaşım 31, ikinci gibelik. Kimler ikili dörtlü test yaptı bu yaş aralığında , doğru sonuç çıkıyor mu . Doktor yaşın büyük tarama testleri yaptırma fetal DNA yaptır diyor. Bütçemize göre biraz pahalı çıkıyor. Ne yapacağımı bilemedim . Bu yaşta hamili kalip hangi testleri yaptırdınız ve sonuç ne çıktı, teşekkür ederim ❤️