mom_to_be regl tarihimden 1 hafta önce ovülasyon testini denedim çift çizgiydi.ertesi gün yine denediğimde çizgi koyulaşmaya başladı ardından hastanede betahcg testi yaptırdım sonuç 44.5 ti. evde idrar testini de reglimden 2 gün önce denedim fakat ovülasyonda çubuktan daha silikti🤨 bu belki yanıltıcı bir testtir kızlar ama denemenizde fayda var:)
Seherr mom_to_be hayırlı olsun canım bende ovülasyon testiyle öğrendim sonra gebelik testi yapmıştım :))
Seherr Tugce1803 canım benim adet tarihlerim değişken ya 24 günde 1 yada 28 günde 1 oluyodu ben yanlış hatırlamıyosam 26.gün yapmıştım yani ortalama adet günüm sayılır
Seherr Tugce1803 hayır canım hiç bi belirtim olmadı 1 senedir denediğimiz için arada bir yapıyodum test yaptım bi baktım çift çizgi
Seherr Tugce1803 inşallah canım kafana takma inanki kafana takmayınca oluyo ben her ay kafama takıyodum olmuyodu o ay kafama takmadım hamile kalmışım