ersancar aynısını dün bende yaşadım . Hapşururken sanki içimden birşey koptu ağrı saplandı karnıma üstelik ben dışarıdaydım oturacak yerde bulamadım kendime gelmeye çalıştım. Ama içini rahatlatır belki bugün kontrolüm vardı herşey yolunda görünüyor dün yaşadığımı anlattım güldü doktorum .içini rahat tut