Kikiriki Semacdrc dolunay çok güzel bende çok severim bu arada dünya da çok güzel bir alternatif olabilir
Semacdrc Ayperi11 bizim için çok anlamlı venüsle alakalı bir hatıramız var sevgiliyken ben uzaya taşınalım demiştim oda venüse gidelim o zaman demişti dolunay ise ışık saçan birşey olduğu için ve bizim ışığımız çok şükür tüp bebek sonrası geldi 🙂
Simsimsem Semacdrc ay güneşten aldığı ışığı yansıtır kendi ışığı yoktur :( o yüzden koyacaksanız Güneş koymanız daha mantıklı.
Ayfersalih28 İsim konusunda ciddi misiniz🙈🙈 Olacaksa madem dolunay olsun Okula başladığında akran zorbalığı yaşamasın Venüs demesinler
Ecrin_47 Semacdrc cnm yanlış anlama cahligime ver Venüs köpek ismi değil mi bir komşumuzun köpeği var adı Venüs bir kaç yerde de duydum köpeğe bu simle sesleniyordu yanlış anlamayın bni lütfen duyduğumu söyledim
Minikeller38 Semacdrc venüs hiç kulağa hoş gelmiyor büyünce dalga geçerler anüs diye 😁 lütfen kusura bakmayın da .
Meral_56 Semacdrc Aylı isimlere bayılırım içinde ay geçince isim bir güzelleşiyor. O nedenle dolunay daha güzel✨️🌙
Aysunays Semacdrc Arkadasım fen bilgisi öğretmeni kızının ismini Venüs koydu. Sebi bebi diye bir YouTuber var onun kızının ismi de Venüs. Telaffuzu hoş bir isim bence
Seymatrkay Semacdrc Her konuşmamızdan bir isim cikacaksa o zaman millet hapı yuttu😅 müthiş bir isim dalgası konusu olur. Çocuğa yazık. Bir de bunla uğraşsın.