Ben 3. Ayımda Lierac marka jele başlamıştım. İlk aylarda çatlak oluşmuyor zaten ama erkenden başlamakta fayda olduğu söyleniyor. 32. Haftam itibariyle karnımın yanlarından ufak ufak çatlamaya başladığını gördüm ve yağ ile desteklemeye karar verdim. Bio oil çatlaklar için olan yağı aldım şimdi çoğunlukla onu sürüyorum faydası olur mu bilmiyorum uzun süre kullanmak gerekiyor ama rahatlatıyor nemlendiriyor faydalı geldi bana kaşıntı sorununu da gideriyor. Tabii çatlakların cilt yapısı ve genetikle de alakası olduğunu unutmamak lazım yinede en aza indirmek mümkün bence nemli tutmakta fayda var. 🌸