Gulgul0608 bende de var 30.haftadan beri şuan 32 haftalığım geçmediği gibi daha kötü olmasından korkuyorum, doktorum fizik tedavi doktoruna git dedi oraya gittim karpal tünel sendromu denildi bileklik verdi hareket gösterdi ama doğumdan 2 ay sonra geçer dedi maalesef 😞 ödemden sinir sıkışması oluyormuş