kardellen ben bütün testleri yaptim 7 senedir dusuklerimle uğraşıyorum, en son perinatoloji doktoru buldum o bana yol gösterdi genetii test yaptık, özel olarak ankaraya gonderdik kanlarimizi, sonuç gluten hassasiyeti çıktı glutnsiz beesleniyorum , romatolojiyede yonlendirdi romatoloji bana dediğim haplari yazdı bagışıklık baskılayiciymis kanlarimdan her hangi Bi sorun olmadığını bu ilaclari kullanmami soyledi, ama gebelik öğrenir öğrenmez kullan dedi, ek olarak günde 2 tane 6 binlik kan sulandirici igne yazdı onuda adetten 1 hafta önce başla dedi