Kızlar merhaba ben lise 3′ten ayrıldım şimdi devam etmek istiyorum Açık Öğretim olarak birkaç sorum olacak Size cevaplarsanız sevinirim
Açık öğretim kaydı yaptırmadan Örgün olarak gördüğüm derslerin kaç kredi olduğunu nasıl öğrenebilirim
Normalde lise 3′ten ilk dönemin son zamanlarında bitirdim yani mantıken Bir buçuk sene kalmış oluyor bir buçuk sene daha okusaydın mezun olacaktım yani bu bir buçuk seneyi ne kadar zamanda bitirebilirim kredileri verirsem Bir senede bitirebilir miyim ya da mesela 5-6 ay gibi bir sürede bitirebilir miyim