Seherakyel merhaba evet yiyorum ne var ki bunda netice de donmuş su değil mı yani dondurma desen hadi neyse katkı maddesi ıvır zıvır şeker falan tamam yeme dicem ama bu donmuş su ben hiç ama hiç zararını görmedim dişlerimi sızlattı sadece oda peşpeşe çok yiyince o kadar buz sonuçta o kadar kısıtlamayın kendinizi