Gulcanozer Merhaba kızlar ben 27+2yim ve son bir haftadır içimde resmen yangınlar var buz yemek istiyorum sürekli acaba benim gibi olan var mı? Kar yağsın diye dua eder oldum kar yemek istiyorum 😍😂😅 bide acaba zararı olur mu ki ?
Sevda6767 Gulcanozer canım yerini tutmaz belki ama dondurma ile idare edebilirsin 🙂 benim bi iki kez canım çok çekti sordum bi sakıncası yokmuş
NaimeYilmaz Gulcanozer çokta dua etme bence bunun ıcın olsa yesen faydası degl zararı olur buz gıbı sey neler yapmaz ınsana. İlla ıstıorm dıe sartlama kendını bence canının cektıgı sey pek iyi bişey degl cunku
Roses Bi akrabam hamilelikte cok buz yiyomus simdi kızı 18 yaşında ses telleri gelişmemiş ve kendide pek gelişmiyor boy ve kilo olarak herkes çok buz yediği için diolar
Gulcanozer Roses aman allah korusun. Ama inanki engel olamıyorum başka giç bişey dindirmiyor sanki bu içimin yanmasını
Gulcanozer Sevda6767 en sevdiğim yanıt bu oldu. Dondurmayı da denedim ama tatlı oldugu için daha fazla yakıyo içimi 😂😄
anneyimben12 Gulcanozer aman allahım 🤤🤤 bende bitek bende var sanıyordum bende 24 haftalığım bundan 2 ay öncesine kadar çatır çatır buz yedim eşim elimden alıyordu artık şimdi grip oldum da ondan yiyemiyorum yaa her sabah kalkıp direk cama koşuyorum kar yağmışmı diye biz tuhafız heralde 😂😂😂😂
Gulcanozer anneyimben12 bir haftadır böyleyim ben kimse engel olamıyo kavga cıkartıyorum. Ama içim yanıyor resmen anlatamıyorum kimseye miğde yanmasıdır süt iç diyorlar ama değil o başka bi dert. Zararı varmıdır. ? Ev sıcak o yüzden hasta olmam gibi geliyo inşallah olmam
Gulnur Gulcanozer cnm sakin yeme ayni o haftalarda ben yedim buzlu su ictim suan zaturrenin esiginden dondum perisan oldum
Gulcanozer Gulnur ay allah yardmcın olsun acil şifalar versin. Peki bi önerin var mı ? Nasıl gecer bu su içiyorum şişkinlik oluyor 2 bardaktan fazla içemiyorum. Ama bi kalıp buzu oturup cerez gibi yiyebiliyorum ve ferahlıyorum.
anneyimben12 Gulcanozer ben zararını görmedim içimde yangın var ama bu böyle su içmelik dondurma yemelik bi yanma değil mide yanması hiç hiç değil buzdan zarar gelmez donmuş su netice de kendini sıcak tut ye gitsin abartmadan çok çok dişlerin sızlar o kadar yani benim bi tek yerken dişlerim sızladı yani yok şöyle olur böyle olur boşver hiç bişey olmaz sakınan göze çöp batar yani
Roses Gulcanozer arada banada oluyo soğuk portakal suyu içiyorum yada limonata aşırı soğuk değil ama içimi serinletiyo 😂
Havvacerenn Gulcanozer eltim buz yiyordu ici yaniyordu oğlu doğdugu gün zaturreydi 40 gün tedavi gordu
Gulnur Gulcanozer ahh birak onu cnm valla bende buz gbi sular ictim doyurmuyordu. Simdide acidan normal su bike icemiyorum.icmicen tut kendini
Gulcanozer MerveTaer tatlım miğde yanması için sütü sürekli içiyorum çok da işe yarıyor ama bu miğde yanmasından ziyade iç yanması. Susamak gibi ama su içmekle gecmiyor. Soguk su da içemiyorum kana kana ama yavas yavas bi kalıp buzu oturup yiyorum kütür kütür bittiğinde ferahlamış hissediyorm kendimi.😄
Gulcanozer anneyimben12 yok canım abartmıyorum o kadar ilk başlarda diş agrısıda cektim o yüzden o konuda dikkat ediyorum. Aksamları yemekten sonra televizyon izlerken çerez yer gibi küçük küçük yavas yavas yiyorum. Ama inanılmaz ferahlıyorum. Kar yağsaydı bi sokaga atcam kendimi doyana kadar yiycem 😂😂
Seherakyel anneyimben12 merhaba anlamadm şimdi sen her canın istediğinde buz yedin ve hiç bi problem yok mu ? Bn hamileliğimin başından beri biraz fazla buz yiyorum Arkadaşın da dediği gibi içimin yangınını bi buz dindiriyor Demir eksikliğinden olduğunu biliyorum ilacımı da içiyorum ama buz daha fazla yiyorum inşallah bi zararı olmaz Bu arada 26. Haftadayım bn ☺
Gulcanozer MerveTaer öaden suyunu hiç içemem normalde ne meyvelisi ne normalini ama deniycem bakalım inşallah gecer.