Yaklaşık bir sene önce ilk gebeliğimde kesenin görülmesi yaklaşık 7 haftayı buldu normalde bu süreç beş hafta iken. akabinde de yolk sac görülmüştü fakat sekizinci haftada hamileligim Parsiyel mol nedeniyle sonlandı. Geçen bu bir senenin ardından şu an tekrar gebeliğimi öğrendim şu an daha çok yeni fakat korkularım var yine aynısını yaşar mıyım diye.. bu durum başına gelen kız kardeşlerim yorumlarınızı bekliyorum