Ayseerd cnm doktur ekranda görüyor kalp atışını dışarıya vermemiştir bnimde daha önce ki bebeğimde artık büyüdü sesi dışarıya vermek zararlı gibi bir şey demişti hatta bu sesten bebek duyar korkar korkutmayalim şimdi kendini toplar baktirmaz demişti artık ne kadar yalan ne kadar doğru bilmiyorum ama çoğu muaneden sonra en son al annesi kalp atışını duy doyurdu sona bırakıyordu ama başka doktorla gittiğimde o da bazen açar bazan aç azdı ama pandemi döneminde olduğu için üstüne düşmuyorlar sanıyordum bnde😆