Gebeliğimi 3+3 de öğrendim. Bugün doktor kontrolüm olacak. Ama inanın şu güne nasıl geldim bilmiyorum. Daha önce bir boş gebeliğim birde servikal yetmezlikten erken doğumum var. Dua edermisiniz bu sefer herşey yolunda olsun. Çok korkuyorum. Yıllar sonra ikinci çocuğa cesaret etmişken boş gebelik beni çok sarstı şimdi hamileliğime doğru düzgün sevinemedim bile.