slngul ben de bulantı olmadı ama dün ağlama krizi yaşadım ilk defa, çabuk yoruluyorum, çok acıkıyorum, bir de ekmek dokunuyor bana o yüzden glütensiz ekmek yapmaya başlayacağız, hala günde 2 fitille devam ediyorum, çok uykum geliyor, ara ara kasık sancılarım oluyor bir de şişkinlik ve gaz sancısı… Sizin?