Alismomss
Tabiki biliyorlar, ilk aşımı da ellerinden vurundum gayet. Değişik herkes kendince bir politika uyguluyor herhalde. Ama prim/parayla ilgili şeyler var bence işin içinde. Benim işim şehir dışında diye ısrarla ya haber vermeden giderseniz, ya takibini yapamazsak deyip duruyordu. Bende en sonunda zaten izne ayrılacağım, gidecek olsam haber veririm siz niye takıldınız buna bu kadar dedim. Bana eliyle para işareti yaparak maddi manevi sorun yaşarız o yüzden dedi.