Merveee6 ben de kız bebiş çok istiyorum inşallah gönlümüze göre olur şu an 15+1 olduk 6 gün sonra öğreneceğim ben de cinsiyeti 12+5te doktor gördüm cinsiyeti ama 16. Haftada söyleyim dedi chat gbt ultrason görüntüme başta erkek diyordu şimdi kız diyor sağlıklı ve hayırlı evlat olması önemli tabi ama inşallah gönlümdeki olur 🥹🥰