ozlemabdullah Dabah kalktıgımda kan vardı bıraz mıktarda söylemesi ayıp peçeteyle kontrol ettım herkes sumuksu pembe bı akıntı dıyordu 37+3 olduk zaten cok kanala gırmıs doktorda hersey olabılır dedı böyle sanki adet yeni olursunda pıjamana gecer ya o cınsten boyle nişan oluyormu ne olur bişey diyin ona göre bende hazırlık yapım
Nurcin ozlemabdullah peki hareketleri nasıl bebişin? Cok mu hareketli az mi. Ben de 37+4 um... Kanalda degildi. Ama pozisyondaydi. Benim kiz 2 gundur yeribde durmuyor... Normal mi acaba
Migrenligebe ozlemabdullah kan gordugunuz gibi hastaneye gitmeniz gerekiyor, 37 haftaligim bana oyle dendi
ozlemabdullah Nurcin ah yardım benım iç karnımdan mı yoksa iç yaglarımdan mı öyle hareketsiz ki bu zamana kadar hamilelikten bişey anlamadım hatta zorla hareket ettirdim onu hep benımkı kanala gırmıs ve yüzü dönüktü doktor hazırlıklı ol dedi
Nurcin ozlemabdullah himmm... O zmn dr a git bence... Nişan olsa bile kan geldiginde gitmek gerekiyor.. Evde sancı bekleme. Gider geri gelirsin eve... Benim dr 1.kan gelirse 2. Su gelirse 3. Hareket hissetmezsen mutlaka gel dedi
Polo ozlemabdullah keyfci bir anne daha 🙋🏼♀️🤩 Ohhh yarasın şifa olsun :) doğum başlarsa aç bırakcaklar öyle ye stokla kendini 🐥
ozlemabdullah Polo gıttım gıttım 1 cm acıklık varmıs doktora dedım ben evde sancımı cekıyım gelırım iyi tamam dedi 😍😍 sabah 8 e kadar beklesın oglum 8 de yatıs verecekler
Memmedova ozlemabdullah gozun aydın vallah cok şukur sende sag salim kurtulursun insaAllah..bir şey sorucam dediyiniz o kan nişanmiymiş? Bide nişandan once hic sanci agri falan oldumu?
ozlemabdullah Memmedova kasık agrısı oldu bel agrısı ama 36 dan sonra zor gectı öyle ölme bitme gibi degıl abartılcak bısey yok catı muayenesi de zor degıl akışına bırak herseyı ben cok relaxsım
Memmedova ozlemabdullah benimde adet agrisi gibi agrim var belime de vuruyor duzensiz agri oldugu icin o kadar endiselenmiyorum ama yoruyor beni bu agrilar 😑 doğuma az kaldigina mi isare ediyo yoksa daha varmi bilemedim