37 haftalığım karnıma ağrılar giriyor adet ağrısı gibi bacağım karnım ağrıyor ayaklarım üşüyor.Sağa sola döndün mü karnım aşırı ağrır.bebek Rahmime baskı uyguluyor.Yürürken sanki heran bebek doğucak gibi hissediyorum.Uyku düzeni alt üst oldu ağrılardan uyuyamıyorum artık.şuan bunları yaşıyorum Pzt ye randevum var beklemeli miyim.Yoksa hemen hastaneye gitmeliyi miyim.Bu durumu yaşıyanlar var mı?Doğumun habercisi mi🫠