Selam kızlar, aşılamanın 4. Günündeyim alt karın ağrım oluyor rahime alttan ağrı vuruyor bunlar normalmi sizde yaşadınız mı ? İlk iki gün işlemden sebep diye düşündüm ama geçmedi karnım çok şiş birde bugün bel ağrısı eklendi umarım ters bir şey yoktur