Bende 2023 ağustos ayında YAZZ kullanmaya başladım haziran 2025 te ilacı bıraktım ve hiç regl olmadan hamile kaldım ilacı bırakmadan doktora gittik eşimle herhangi bi problem varmı diye öğrenmek için doktor yumurtlalıklarımın sağlıklı olduğunu söyledi ilacı bıraktıktan sonra 6 ay içinde hamile kalmazsam tekrar kontrole gelmemizi bu sefer eşimden muayene isteyeceğini belirtmişti yani korkmanı istemem eğer sağlık anlamında bi sorununuz olmazsa 1 sene gibi bi bekleme süreciniz olmaz