ikinci-bahar25 ben kullanıyorum doktorum kullanmamı Söylemişti kronik kansızlık var hala da her zamanki kadar var ama bunu da kullanmasam hamilelikte daha kötü olabilirmisim demek ki.. yan etkilerine gelirsek ben de çok kararsız kalmıştım tuvalet sorunu yaşarım diye ama sadece dışkının rengini etkiledi onun dışında kabızlık fln asla olmadı